^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Dax att komma ur garderoben !!

Kategori: Allmänt

Ja nu har jag bestämt mig att komma ur garderoben....  =)





Har länge varit dragen åt  det vänstra hållet inom politiken och tyckt en massa. 
Men numera tillhör jag även Vänsterpartiet i Bollebygd  =D 
Belive it or not..... 
Att det just blev Vänstern för min del är att deras åsikter ligger mig närmast hjärtat..
Jag tycker att det inte hjälper att bara gnälla och klaga utan att man måste försöka göra nånting åt situationen oxå. Sedan spelar det ingen roll om man är  Sosse, Moderat eller Centerpartist  eller vad amn nu vill vara, det är ju bara en smaksak  =)  Huvudsaken är att man står för det man tycker och försöker göra det man kan åt att förändra eller bibehålla...  Man kan inte bara förlita sig på att alla andra ska göra det !!


Ha det   superduper.....


//Johanna





Kommentarer


Kommentera inlägget här: