^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Ny vecka !!

Kategori: Allmänt

För en kort stund nu på morgonen var jag den enda som var vaken i hela huset ! En konstig men skön känsla...  =)     Sitter och tittar ut över den lilla snön kommit under natten och julstämningen har höjts ett litet litet snäpp, och julen närmar sig med stormsteg.

I dag kommer det bli en hel det plugg och diverse presentations och semenarie förberedelser. Är så förbannat skoltrött så jag undrar hur jag ska orka med extrakurser till våren, men jag kan ju trösta mig med att projektledningen som jag valt ligger på en mycket bättre tid, nämligen på tisdagskvällar och inte helger som höstens extra kurs gjort. Vilket innebär att det kommer bli lättare att jobba mina helger....  =) 

Förbannade skitförkylning, en seddragen start på den är bara förnamnet!!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: