^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Nu är det banne mig HELG !!!

Kategori: Allmänt

Guud va skönt det känns med helg, även fast jag inte känner att jag varit den mest produktiva kvinnan för veckan. Men det har gått hyffsat trots en enorm trötthet, sviter efter gris sprutan och ganska omotiverad till skolan för tillfället..  Tillräckligt omotiverad för att tankar om avhopp har snurrat i hjärnan, men ja hoppas det går över.  hade bara varit sååå  mycket enklare att jobba, att ha riktig fritid!!!

Ska strax färga håret (illrött dennna gången) och sedan försöka snygga till mig inför scandinavien och Idols semifinal...  TJOHOOO  !!! 

Känns mycket bra att jag har börjat få till någon form av rapport i Organisation & Arbetsmiljö kursen...  Lite av den stressen har släppt något iaf..  =)

Förutom Idol så kommer helgen mest bestå av jobb för  min del, känns bra faktiskt. Trygga och stabila grabbar/gubbar jag jobbar med...  =D 

Har btw börjat med Rosenrot, ska bli spännande och se om det funkar, Hoppas  !!


Trevlig helg.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: