^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Jaha... visste väl det !!!

Kategori: Allmänt

Ja visste det...  fanen va arg jag blir !!  vaknade i morses och min förkylning är fullt utvecklad GRRR !!!  Har känt mig så där småsjuk i typ tre veckor, som om det hela tiden är på väg. Men nu kom det...  Som tur är hann jag skriva klart min rapport, ska bara snitsa till den lite i morron..  =))

Kom precis upp från bastun, det var superskönt och jag hoppas att förkylningen sprider sig snabbare med hjälp av värmen, så jag blir frisk snabbare.... 

Ringde från jobbet tidigare ikväll och frågade om jag kunde hoppa in i natt, men attans synd att jag hade hunnit med att dricka ett par glas rött till maten...  Men sa iofs att ja kunde jobba i morron om det behövdes. Aldrig fel med extra klirr i kassan. Bara jag inte blir riktigt apförkyld nu.... 

Dagen har annars bestått av tvättning, matlagning, besök av pappa och så försökt mekka med vår förbannade pelletsbrännare som till och med började brinna, fattar inte att det ska vara så svårt att ställa in skiten rätt. Installationsföretaget har vart här och försökt igen, men det verkar ju inte som om de kan sin sak heller. Men nu jävlar så får de faktiskt ta tag i det. Hur kul är det lixom att vakna på morgonen och det är helt iskallt i hela huset... !!????  Nä inte det minsta kul....  

Nu ska jag fortsätta kolla på "Cars" med darling och ungarna...  Sonen sitter som klistrad...  Sötnosen!!  Sen väntar en kanna te och film av 15+ karaktär....

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: