^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Förkyyyld....

Kategori: Allmänt

Ja, nu är det väl min tur. Har känt ett tag att jag varit på g att bli förkyld. Men nu är det hostigt och snuvigt på riktigt... 

Ska på möte med personalchefen i dag  i en av de kommuner jag ska praktisera på..  Känns lite pirrigt men roligt samtidigt  =)

Måste verkligen städa här hemma idag oxå, det känns som om en tornado av dammtuss dragit fram över hela ovanvåningen... 

I morron kommer käraste Jenny hit och morronfikar, kul =D

Annars kommer jag helhjärtat (förhoppningsvis) ägna dagen i dag och i morron åt att försöka få klar min rapport i arbetsmiljö. Just nu känns allting mycket diffust och flummigt i det ämnet. Men det ska nog fungera till slut...  =)

Ha en bra dag..  <3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    jaha fan va mysigt ni har då!!!!! när får jag va me å leka???? PUSS PUSS!!!!!!!!!!!!

    2009-12-08 | 23:19:57

Kommentera inlägget här: