^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

En hel helgs ledighet ÄR lyxigt som f*n !!!!

Kategori: Allmänt

Första gången på nära 2 månader som jag och my man är lediga en hel helg ihop utan att ha något planerat, ja förutom allt det där vardagliga då. Men sååå  skönt att bara kunna gå hemma och skrota i pyjamasbrallor en hel helg om jag så känner för det  =))))

Just nu har jag lussedegen på jäsning och väntar på att man kan med och ta sig ett glas rött.
Ska bli mysigt att baka med barnen, borde bli bättre på sånt där mammigt. Att baka elelr pyssla med barnen, men när ska den tiden finnas....  :s  Men kanske någon dag i veckan iaf!!

I kväll ska hela familjen Martineau äta mysmiddag i matsalen och stressa ner, UNDREBART !! Självklart blir det Idol final med tillhörande förtäring...  =D

Är riktigt nöjd idag, skrev klart min rapport tidigare än jag planerat, så det innebär extra mycket ledighet från skolan i helgen oxå, det betyder SUPERLYX !!!


Ha en riktigt god och mysig helg !!!  



Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: