^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Blir en lååång dag !!

Kategori: Allmänt

Sitter på skolan och slurplar i mig en mugg kaffe, funderar på hur jag ska klara dagen utan sömn. Kommer direkt från jobbet och ska strax på föreläsning mellan 9:00-12:00 ! Direkt efter det ska vi ge oss på ett av de grupparbeten vi har. Men som jag brukar säga, vill man så funkar det  =)

Har vart en bra helg som började med Idols semifinal 2009 i Scandinavium. Shit vilket ös det var....  !!   Rätt person åkte ur oxå, precis som de flesta andra i arenan tyckte, i allafall de som satt runt omkring oss. Synd bara att Mr Bagge betedde sig som en surgubbe när kamerorna var av!!!
Resterande helg har mest bestått av jobb som faktikst har gått fort.... ME LIKE  !!   Var på ungarnas julspel i kyrkan igår oxå, va duktiga dom var  !!!    Kände ett uns av julstämning och mycket stolthet när jag satt där och lyssnade....  =)

Blir till att ge kroppen extra energi kick idag känner jag....  




Kommentarer


Kommentera inlägget här: