^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Årskrönika

Kategori: Allmänt

Såhär i slutet av ett år så blir det lätt attt man tänker tillbaka på året som gått och vad det har resulterat i :

 
Pappas stroke och hur nära han var att dö!!
Isas svininfluensa, shit va rädd jag var.
Gammelmormorn som tvingats flytta på grund av hotbild efter 27 år i samma lägenhet!
En mindre 30 års kris.
Vattenläckor
Alla de vänner som förlorat jobbet under året
Separationen från jobbet och att inte riktigt räknas in har varit mer jobbigt än jag först trodde det skulle vara, mest för att jag vill ha koll på läget för att kunna sköta mitt jobb på bästa sätt!
Skolan har varit ganska tuff i höst och varit svårt att riktigt greppa om och kunna prestera så bra man vill.
Sist men inte minst att jag inte riktigt orkat kontrollera mig när det gäller viktnedgång och träning, speciellt sedan efter sommaren.

Det positiva är helt klart att vi ÄNTLIGEN  hittat ett hus som vi numera bor i och att vi inte bor trångt längre =)
Att jag lyckats klara allting i skolan och inte ligger efter med något alls =)
Resan till Teneriffa var helt underbar =)
Att vi numera har två bilar och slipper trixa =)
Kunskap och personlig utveckling
Vågade klippa av mitt långa och tjocka hår, trivs skitbra i kortklippt frisyr.
Fått chans att träffa nya kontakter
Hunnit ganska långt i husrenoveringen.
M lyckats ta sig tillbaka till Ericson igen och bättrat på sin lön
Överlevt att fylla 30   ;-)
Lyckades gå Chefskap och ledarskaps kursen hela hösten utöver ordinarie kurser =)
Kommit in på extrakursen till våren, vilket innebär halvtid kommande hösttermin  =)








Ja så har mitt år sett ut...  inte superdåligt och ganska ok !!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: