^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Äntligen lite julledigt !!

Kategori: Allmänt

Sååååå  skönt att alla eximinationer är slut för detta året, nu är det ingenting förräns i mitten av januari, och då ska det iofs vara klart med opponering och presentationstekniks redovisningen ska sitta som en smäck.  Så en del plugga blir det under jul och nyår, men mycket skönt att slippa föreläsningar och  vara inne på skolan så mycket =)

I morron är det hög tid att städa och röjja här hemma inför julen och alla gäster som kommer då, vi kommer inte bli fullt hus men däremot högaktningsfulla 15 personer iaf, en av mina systrar och hennes familj kommer inte vara med i år.
Måste slå in en hel del klappar oxå....  =)  Sååå skönt att det börjar bli färdigt med julklapparna, ska ta sista rycket på tisdag då vi åker till Gekås!

Borde egentligen sova vid detta laget, men kroppen är nog inställd på att jobba som jag skulle gjort egentligen. Men Lillskruttan blev kass på eftermiddagen (igen :S)  och the man jobbar sin helg och kan omöjligt vara hemma...  Så det blev vabbning!!  Känns lite dumt eftersom jag inte jobbar så ofta, men vad ska man göra  ??!!



Dagens tanke:  Att sätta sina gränser är upp till göraren och inte den som ser på !!!

Dagens kommentar: Mamma & pappa jag vill ha såna där platta pannkakor som man kan äta, fast inte är några pannkakor ( = Gabbes förklaring på tortillias)  =D




Nu ska jag slänga mig i soffan en stund framför Tv:n !!

Natti natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här: