^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Annandag jul

Kategori: Allmänt

I dag vaknade vi upp till ett ännu mer snöigt landskap, trodde först inte mina ögon när jag titta upp genom fönstren i tvättstugan. Måste ha kommit nästan 1 dm snö under natten  =D 
Så dagens planerade pulkaåkning blev definitivt av! Och det blev inte någon liten meskulle heller, utan "kurtasågs" backen en bit in i skogen med både sväng och längd. Till och med jag tog mig ner två gånger och kände mig som barn på nytt  =D Barnen kiknade av skratt och njöt i fulla drag....  UNDERBART



Kvällen ska snart tillbringas hos systeryster med familj, för att suga ut det sista av julen. Lite gott att äta och umgås med varann och förhoppningsvis kan alla vara med!


Såg första delen av Camilla Läckbergs Stenhuggaren igår som gick på Svt, Kanonbra !!  Så andra och sista delen får inte under några omständigheter missas.


Kramelikram


Kommentarer


Kommentera inlägget här: