^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Gabbe 5 år !!!

Kategori: Allmänt

Fattar inte varför jag ska bli förkyld nu oxå... 
Men jag antar att det är kroppens sätt att be mig dra lite i handbromsen nu !! Men det är inte så himla lätt alla gånger när det finns en uppsjö av saker att göra & inte blir det gjort av sig självt heller.
Men känner ett uns av dåligt samvete för att min förkylning gör så att jag inte kan hälsa på pappa, har intre träffat honom sen i lördags. Känns inte bra alls !!! 


Men nu ligger vi bra till i renoveringsplaneringen iaf...  =)


I dag blir Gabriel 5 år, stora killen bara över en natt..  ;)  Vi väckte honom med kraxiga sångröster och paket i form av bilbana & bilar. Till middag har han beställt korv & pasta och så har han beställt en myskväll med godis & läsk. Kalaset kommer vi inte ha förrän vi installerat oss någorlunda i huset.....


Nu måste jag tvinga mig att piggna till, måste handla lite mat  !!!


Ha en bra dag....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: