^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Nytt hårdare liv..

Kategori: Allmänt

I går började mitt något hårdare liv som  består av  strikt diet och träning varje dag... Fick lite smått panikångest när jag vägde mig i helgen och upptäckte att påsken och resultatet av att slutat röka har gjort att jag plussat på nästan 7  (!!!!!) hela kilon... FY FAN  !!  Måste ju tänka lite på BEACH 2009!  Så nu är det Naturdiet, havregrynsgröt och massa protein som gäller,  Önskar jag kunde gå i ide och inte beblanda mig med ungarnas och mannens oxå för den delen lördags godis och snacks!!  JOBBIGT !!! 

I dag har det varit reserv föreläsning som innebär att jag som inte fattar något i ekonomikursen får en ny chans..  Men shit va hon rörde till det i skallen på mig, läraren alltså. Fattar ännu mindre nu typ!!  Sååå typiskt, min hjärna har fått kortslutning eller nåt... 

Kvällen kommer bestå av NCIS Och Desperate Housewifes och sen i säng hyffsat tidigt!  '
Morgondagen kommer bestå av en hel drös jobbigga uträkningar och budgetfall som kommer få min hjärna att behöva ECT....   ;-)

Ha det gott mina vänner o va rädda om varann och er själva ... 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: