^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Jobbar igen..

Kategori: Allmänt

Känns som om det blivit lite väl mycket jobb den senaste tiden, livet ahr typ bara bestått av jobb, pluggeri, vara mamma & fru men dessvärre inte så mycket Johanna.
Har jobbat de senaste 4 helgerna och lite därtill... känner att jag ligger efter med redovisningsekonomin och "lite" smått stressad över det. MÅSTE verkligen ta tag i det nu under helgen. Ska passa på att sitta ute och få ihop alla uträkningar och framförallt lista ut vart någonstans de olia uträkningarna skall vara, typ vad ingår i intäkt och vad ingår i inkomst och vad ingår när man räknar ut den utgående inklusive ingående balansräkningen...  mm mm mm!!!! 
Får kortslutning bara jag tänker på det juh...  me förhoppningsvis så släpper det snart, bara man sätter sig med det och låter det få ta lite tid...

Sitter förtillfället och slurplar överbränt landstingskaffe och ska snart in på nästa timmes vak...  Den natten vi var utan vak kommer jag knappt ihåg, känns som en evighet sen, i somras kanske för min del.. 

Shit vad jag längtar efter sommaren, havet, grillkvällar och semester. I år ska hela familjen till Skärhamn ute på Tjörn som för mig helt klart är västkustens största och mest finslipade pärla =D Love it....  !!!! 

I morron (läs senare idag) ska äldsta dottern ha fotbollscup i Borås, hoppas det går bra för tjejerna  !!  Hejja F11  !!! De ska spela typ hela dagen så antagligen kommer det komma hem en ganska trött, hungrig och ont här och var tjej på kvällen... 

Nu börjar de mest trötta gå över, ni vet de där hemska vargtimmarna som kommer när man jobbar natt. Då man känner att ögonen svider och inget kaffe i hela världen får dem att piggna till...  Skönt att det gick över snabbt för min del denna natten   =) 

Jag och avgasrör till bilar hör fasiken inte ihop alls, förra året vi den här tiden så lossna hela skiten när jag körde på motorvägen på väg ner mot Lund...  När jag körde in till jobbet i gårkväll så gick det hål så det låter som jag kör omkring i värsta supermotorn...  Inte nog med  det, var tvungen att döna förbi en polispatrull oxå..  =/  Men de bara tittade upp och  vinkade förbi mig som tur va...  Undrar hur länge ett avgassystem bör hålla, borde väl klara sig mer än ett år iaf ??!!??

Nu är det dags att jobba lite till....


Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här: