^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Fattar inte hur jag ska hinna lära mig ??!!

Kategori: Allmänt

Det är inte överdrivet lång tid kvar denna terminen och tiden brukar gå som fortast när man är i som mest behov av det..  Jag fattar verkligen inte hur jag ska hinna lära mig balansräkning, resultaträkning och bokförning samtidigt som vi har ett ganska maffigt grupparbete om Bollebygds kommuns ekonomi!!!

I dag så stod det att det var föreläsning (de hade inte ändrat i chemat som lovat) men det kom inge föreläsare för det hade gjort fel när de skulle stryka dagens aktivitet i Kronox...!!!   STÖRIGT !  Men vi i gruppen fick i allafall tillfälle att dela upp vårt arbete.

DAGENS
Frissa: Cleopatra frisyr
Outfit: Ny t-shirt & nya skor  =D  Plus svart munkjacka o svarta brallor  (känner mig svart idag)
Dryck: Kaffe & Isvatten
Mat: Världens goaste tacopaj 
Dagens tråk: Inställd föreläsning & solen som försvann
Dagens bästa: Kommande aerobicpass & darlingens städning
Goaste: Tiptop glassen i skolans cafeteria
Smink: Lite mer avancerat an vanligt
Dagens puss: Isas hejdå puss i morse (något kladdig) Å darlingens


Nu dags att sätta fart med plugg och träning... Ikväll kommer ju Desperate Housewifes och då hinner jag inte plugga  ;-) (SKOJA BARA)


    

Kommentarer


Kommentera inlägget här: