^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Ekonomiplugg & matshopping

Kategori: Allmänt




I morgon börjar årets påskhelg. =) 
Inte för att jag kan påstå att vi firar den så värst mycket, men det e gott med färg glada ägg och fint med påskliljor.. 
Men enligt tradiotion så ska det ju vara en viss typ av mat, så jag och Nathalie kom precis hem från Ica Maxi som typ hela Alingsås besökte samtidigt  =(   Skönt att ha handlat innan påskhandeln drar igång ordentligt och innan jobbet, eftersom jag ska joba två nätter nu.  *urk*  Har ingen lust alls...
Resten av dagen skall ägnas åt redovisningsekonomi och en massa uträkningar..  så dags att ladda kaffet nu känner jag... 


Ha en go Onsdag & tänk på mig när ja ska jobba hela natten..  ;-) 

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: