^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Annandag påsk

Kategori: Allmänt

Påsken är typ redan över...  Tiden går fort som vanligt  !!

Påskafton tillbringade vi tillsammans med en av mina systrar och hennes familj hos våra föräldrar, mycket god mat (grillat) och massa gott att dricka. Själv drack jag till och med öl......  !! 
I går på påskdagen tillbringade jag typ hela dagen tillsammans med darlingen på AVC i Borås eftersom han för tredje gången snubblat och fått stortån böjd inuti foppatoffeln, men som tur var så var inget brutit som de först trodde, istället var det ledbandet som hade blivit uttänjt... ajajajaj!!!   
I dag har jag och de stora tjejerna haft en tjejdag i Nolhagaparken, vi strosade runt och tittade på djuren och utsikten i tornet oxh så hade vi picknick vid vattnet... jättemysigt  =)  Sedan har vio haft besök av suster och svärfar...  trevligt!
I morgon är det dock vardag igen med föreläsning för min del och jobba för Magnus del, barnen börjar skolan och dagis igen...  Så det blir till att gå upp tidigt som attan i morron ...  usch och fy... =(

Har precis tränat lite aerobics och ska hoppa in i duchen för att sedan lägga mig i renbäddad säng... så nice!

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: